Seg som sjutton

God morgon!
I natt har jag sovit mycket bättre än jag gjorde igår och det gör ju faktiskt under för humöret. Dock är jag nästan ännu mer förkyld idag. Så det blir inte mycket fart på mig. Ligger just nu nerbäddad i soffan och tittar på Paradise Hotel. Är fortfarande bara på de första avsnitten och de är lite tråkiga. Men jag fortsätter att titta på det lite i bakgrunden eftersom att T sa att det kommer drama efter avsnitt sju ungefär.

Hade ju tänkt att åka till gymet idag och ställa mig på bandet en liten stund, men eftersom det är värre med förkylningen så blir det inte av. Blir så irriterad för att det enda jag vill nu är att träna och komma i form. Men det är ju så det är. Gäller bara nu att äta riktigt bra så att inte allt går förlorat. Hade riktigt sjukt godissug igår, men jag tog en macka med lite marmelad och den grönsaker med dipp så gick det nästan över.

Nu är det tedags!



Mina fina tekoppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0