Vägning vecka 32

Startvikt 89,6 kg
Start BMI 29,6

Nuvarande vikt 88,4 kg
Nuvarande BMI 29,2
Veckans resultat -1,2 kg
Totalt -1,2 kg

Målvikt 69
Mål BMI 22,9
Kvar till mål 19,4


Första invägningen, känns bra med så mycket nedgång det gör att man blir peppad för nästa vecka också. Det gör att jag vill fortsätta och se mer framgång. Det bästa är att jag har haft lite urspårning i helgen med lite för mycket mys och mat, men som vi ser blev resultatet bra i alla fall. Det gör att jag vill satsa ännu hårdare på den här veckan. Dock är det mycket kvar, men den vikten kommer heller inte att försvinna om jag inte tar tag i saken.

Har inte tagit några mått den här veckan utan jag tror att jag kommer göra det varannan vecka. Om jag blir sugen på att veta kanske jag mäter mig senare i veckan.

Det här är bara början - nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0