Vecka 33

Den här veckan kommer att bli lite av en utmaning då jag kommer jobba sex dagar. Sen är det även den första jobbveckan på över sju veckor. Så det känns helt sjukt. Tur att man sitter på gymet i Rimbo så det är lite lugn och ro i alla fall.

Här är i alla fall träningen som jag har tänkt mig den.

Måndag: Gym - helkropp

Tisdag: Step

Onsdag: Core (+ kanske crosstrainer eller basjympa. Beror på dagsformen)

Torsdag: Spinning Puls

Fredag: Gym - helkropp

Lördag: Vila (jobbar hela dagen)

Söndag: Spinning Puls


Känns som ett bra upplägg eftersom det är lagom upplagt med både kondition och styrka. Borde kanske egentligen ha en vilodag till så att man inte bli utsliten, men efter svullo-helgen jag har haft så måste jag ta tag i mig själv igen. Sen är ju det här också bara en utgångspunkt och ingen regelbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0