Dagens träning: Jympa bas

Första träningen veckan blev jympa bas. När jag gick det var jag helt fantastiskt omotiverad och jag tvingade mig dit. Jag sa till mig själv att jag inte behövde ta i allt jag hade utan huvudsaken var att jag gick dit och gjorde övningarna, även om jag gjorde dom med minsta ansträngning. Men som vanligt när jag kom dit så körde jag fullt ut. Vet inte om jag har ett behov att bekräfta något för mig själv eller för andra.

Det märktes på passet idag att det var många som är tillbaka nu från semestern. Var nästan fullproppat på passet, mycket glesare än det varit under sommaren. Kommer vara så nu innan höstens schema kommer igång, men jag hoppas att det droppar av lite folk under veckan. Måndagar brukar ju vara en populär dag för folk att försöka komma igång med sin träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0