Träning vecka 33

Vet att det är onsdag idag men med nystart får man göra lite undantag.

Måndag: Planerade gym men då jag var för ostrukturerad blev det inte av

Tisdag: Planerade Aerobics, men jobbade för länge och missade passet

(Ser ni att jag behöver organisera ihop mig?)

Onsdag: Gym - Crosstrainer + mage + ev. axlar

Torsdag: Spinning Puls

Fredag: Gym - Ben + ev. bröst

Lördag: Vila/Promenad

Söndag: Spinning Puls


Tyvärr så har Friskis fortfarande sommarschema och sommaröppetider fram till september, vilket gör det hela lite krångligare eftersom jag är världens mest omotiverade människa just nu på gymet. Jag vill att det ska komma igång roliga pass som man kan köra och att man nästan ska ha svårt att välja vilket man ska gå på. Tack och lov har i alla fall spinning puls kommit igång så det finns något att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0