Träning vecka 34

Ny vecka, nya tag! Här kommer min träningsplan inför veckan.

Måndag: Jympa bas - blir en lugn och bra start på veckan.

Tisdag: Aerobics - Något av det roligaste och jobbigaste jag vet!

Onsdag: Simma - Simhallen i Danderyd har öppnat igen och det är dags för höstens första simtur. 40 längder är minimum.

Torsdag: Jympa medel

Fredag: Simma

Lördag: Vila

Söndag: Cirkelfys


Känns som en bra vecka med mycket varierat. Det enda som är lite tråkigt är att jag inte fått in någon spinning, men det var så att de få plus-pass som var under veckan hade bara en instruktör. Den instruktör som jag inte riktigt har samma musiksmak som, vilket gör att det känns som om jag inte riktigt får ut lika mycket av passet. Då tycker jag att det är lika bra att gå på något annat som gör att jag känner mig nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0