Dagens träning

Idag var det alltså dags att pröva på att träna på Friskis & Svettis i Täby. Hur var det då? Jag måste säga att jag helt klart är imponerad. Omklädningsrummen var extrem fräscha och gymet var fint. Lite mindre än det jag är van vid i Norrtälje, men det är de flesta. Är så väldigt bortskämd. Därmed är det också massor med utrustning som saknas som jag också är van vid, vilket är lite tråkigt.
Passet annars gick väldigt bra. Tog dock lite för lån tid för mig att komma dit, hitta parkering, hitta omklädningsrum, vilka övningar jag kunde köra som var så lika mitt ordinarie program som möjligt osv. Vilket gjorde att det blev lite pressat med tid och jag hann inte på länga vägar köra det som jag ville. Men nästa gång jag kommer dit kommer det gå mycket smidigare än det gick den här gången!
I love that smell of iron

Kommentarer
Postat av:  MIN VIKTIGA KAMP

sv: Är så glad att du skrev en kommentar till mig så att jag får upptäcka din underbara blogg! Blir så inspirerad av dig! Ska absolut följa dig. Massa kramar och tack för peppet! <3

2012-02-01 @ 22:20:28
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av:  MIN VIKTIGA KAMP

sv: tack fina du! har du haft en bra vecka hittills? =)

2012-02-01 @ 22:30:50
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0