Effektiv dag

Idag har jag fått så himla mycket gjort, och än är det bara lunch! Har varit iväg och handlat på förmiddagen så att jag inte behöver lika svårt att välja frukost imorgon som det var idag. Sedan har jag pluggat som en tok och fått riktigt mycket läst! Vilket var mycket bra för jag känner att jag ligger så mycket efter.

Just nu är det lunch, ärtsoppa med kassler. Mycket gott, men eftersom det ser så tråkigt ut blev det ingen bild. Och medan jag äter går tvättstugan varm, vilket verkligen var på tiden...


Så fort jag är klar i tvättstugan ska jag ner på stan och fixa massa ärenden som jag behöver få gjort. Sen hoppas jag att jag hinner städa också. Skulle vara så himla skönt att få det gjort så att man bara kan ta det lungt hela helgen sen!






Fyllda kassar och proppat fruktfat - underbart!

Kommentarer
Postat av:  MIN VIKTIGA KAMP

Gud så gott med frukt!!

2012-02-02 @ 19:02:00
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0