(Går)dagens (helt fantastiska) träning

Glömde ju lägga upp min träning igår. Först sprang jag i alla fall 5 km på bandet. Den första kvarten sprang jag i ett behagligt tempo, så att jag kände att jag kunde springa mer. Den andra kvarten sprang jag i ett obehagligt tempo, så att det var jobbigt. De sista fem minuterna blev riktigt riktigt jobbigt tempo, kändes typ som om benen skulle ramla av och jag skulle ramla av bandet. Men riktigt skönt var det efteråt och resultatet blev nytt rekord på 5km!








Efter joggen blev det super-träning av magen. Massa bra övnigar (som jag inte vet vad de heter) och höll på i drygt 20 minuter, vilket jag inte brukar orka hålla på. Blir alltid bara en eller två övningar på slutet av passet i längtan av att komma därifrån. Men igår blev det helsatsning. Resultatet? Mord på magmusklerna Trodde inte att jag skulle komma upp ur sängen pga träningsvärken.


Passade även på att testa hur många armhävningar (på tå) jag kunde göra. Jag kunde göra massor! Men som mest fem stycken i rad! Helt fantastiskt för att vara mig. Men nu är det bara att forstsätta. Mitt närmsta mål är att klara 10 stycken i rad.





Här skedde gårdagens mord.


Slutresultat. Svettig och rufsig, men GLAD tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0