God morgon

Jag har så himla svårt för frukost. Inte att äta den, det har jag lärt mig att göra sen en tid tillbaka. Utan det är att välja och fixa iordning som är mitt problem. Är det någon mer som har samma problem?


Lunch och middag brukar inte vara några större problem utan det är just frukosten. Jag vill att det ska vara smidigt, gott och mättande. Idag har vi dessutom slut på kvarg, keso, frukt och diverse annat som jag brukar använda i frukosten, så fantasin var riktigt slut.

Jag vet vad de flesta skulle säga: ät gröt! Ja, men sanningen är att jag har ätit så mycket gröt i mina dagar att jag är så trött på det. Vilket gör att jag nästan bara äter det när jag ska träna på frukost och behöver en riktigt stadig början på dagen.


Jag fastnade tillslut för det här:


Proteinbröd med ost och rökt kalkon
Kokt ägg
Stor kopp te

Kommentarer
Postat av:  MIN VIKTIGA KAMP

sv: hehe vet precis vad du menar... :P

2012-02-02 @ 11:08:49
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0