Kvällspromenad

Ikväll gjorde jag något som jag aldrig trodde jag skulle göra. Det där som alla säger att man ska göra när man vill börja vara mer aktiv. Det där tänket som man egentligen borde ha. Jag hoppade nämligen av en station tidigare när jag åkte buss.


Detta gjorde att det blev undefär dubbelt så långt för mig att gå hem som det hade blivit när om jag hoppat av vid min ordinarie busshållsplats. Vilket är magnifikt, men egentligen är det inga långa sträckor och ingen större tid som går åt. Men det var ändå härligt, och skönt med frisk luft inför kvällens pluggande. Ska nog göra det varje gång jag åker buss på mina vilodagar.




På väg genom ett snöigt Norrtälje

Kommentarer
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

sv: åh jag skulle hellre ha lockigt och charmigt! mitt är bara... ris :P

2012-02-15 @ 22:48:41
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0