Sommar

Nu känns det äntligen som om sommaren har kommit igen. Den var ju här lite tidigare men det känns inte som om det har varit riktigt varmt sen Corinne tog studenten. Hon är så duktigt. Men hon blev lite för full eller vad säger ni? Hihi. Men i allmänhet var det en trevlig upplevelse. Faktiskt så var det riktigt trevligt att gå på programmet, att möta så många som man inte har träffat på länge. Speciellt Pia baby!

Thilde den skurken är ju på Kos. Saknar dig darling. Skulle vilja vara där med dig nu:P Om man bara hade haft råd och ork:P

Ikväll är det ju fotbolls-EM som gäller. Ryssland - Spanien. Självklart så håller jag på Ryssland. Vore ju så roligt om dom vann för då har dom ju typ vunnit varenda sak som går att vinna i år=)

Låter som om det blir en trevligt helg också. Imorgon blir det poolparty och sen får vi se vad som händer på lördag. Är sugen på att dra till Smekis faktiskt. Det verkar ju som om det kommer massor med folk dit. Men vi får se vad Markus vill hitta på. Han den skurken ska ju till Malta på söndag så han kanske vill göra något själva. Känner jag honom rätt så bangar han dock inte på en fest =)

Frågan är ju dock vad man ska ha på sig imorgon på poolparty? JAg har aldrig varit på ett:P Är väl så där sugen på att ha bikini på mig måste jag erkänna. Man får väl försöka komma dit lite senare så att  man kan komma undan med att ha riktigta kläder på sig. Blä, jag hatar att noja om sånt.

Nej men nu har fotbollen börjat så då måste jag väl titta ordentligt.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0