110409

Så då. Nu har sommaren även kommit till Stockholms län. Inte bara till Skåns som den varit den senaste veckan. För nu känns det verkligen som sommar. Ligger ute i solen med datorn i bara klänning och solar. Det blir till och med svettigt. Den enda nackdelen är att det är så många myror här och jag tål dem verkligen inte. Sen är det lite ensamt också, M sitter nämligen inne och spelar. Man skulle nästan kunna säga att han är en nörd personifierad. Men jag säger det med kärlek, tro inget annat. Själv tycker jag att det är för fint väder för attspela bort. Var inne större delen av dagen igår då jag fick en attack av huvudvärk.

JAg kan bjuda på en bild, vet dock inte hur bra den ser ut för det blir ju inte så bra ljus i datorn när man är ute. Men det får duga så länge tills jag sitter på min stationära.



Nu ska jag läsa min bok till halv 2. Då ska jag och M sätta oss på cyklarna och ta oss in till RImbo. Ädr blir det förmodligen bolaget och sen en glass. Kanske kommer några grabbar hit på besök, vi får se. Jag är så SJUKT sugen på att grilla, svårt när man inte har en grill dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0