Seg morgon

Gud vad svårt det var att komma upp ur sängen imorse. Men nu är jag uppe och har ätit frukost, matat katterna oah allt annat som man borde göra på morgonen. Tänkte visa lite vad jag köpte igår.

  

En underbar pacman tröja. Den här ska bäras med stolthet.



En hel hög med filmer.



Nya läderarmband.



Helt underbart halsband med hänge gjort i glas. Fanns hur många fina smycken som helst, men jag fastnade för den här. Mest för att de andra var i starka färger och jag ville ha ett som jag kunde ha till allt. Sen var de i färg också finast i solljus. Det blev som ett skimmer i dem. Svårt att beskriva, men eftersom jag sällan har halsband som syns i dagljus fick det bli den här,



Sen blev det självklart remmar också!

  

Jag såg ut så här.

Allt som allt var det en riktigt trevligt kväll. Nu ska jag åka och handla så att jag kan göra en cheescake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0