Live your life

Idag är det en bra dag. Har snyggjeansen på mig, inget kan gå fel med dem. Man kan jämföra det med Mirandas "skinnyjeans" i SATC. Det var ett bra tag sen jag hade dem på mig. Har bara kännt mig fet, ful och fel när jag haft dem på mig. Nu skiter jag i det och har på mig det jag vill. Jag kämpar mot de små kilon som inte ska vara där och jag är på väg åt rätt håll. Snart kommer byxorna sitta perfekt. Tills dess nöjer jag med det som är.

        

Bilderna gör inte byxorna rättvisa men det är svårt när man måste ta kort själv och inte har den bästa kameran direkt.

Har sovmorgon idag. Sjukt skönt kan jag tala om. Sen att man vaknar tidigt i alla fall, det är inte så mycket att göra åt. Men det är skönt att bara ligga kvar i sängen och känna att man inte behöver gå upp, även fast alla andra måste jobba. Gosa lite med katten, sträcka på sig. Värre kunde det vara. Ikväll blir det bastu också. Ska bli så skönt att värma upp kroppen lite. Är ganska stel i benen efter att ha varit ute och sprungit flera dagar den här veckan. Det var så länge sen jag basta. Har nog också med att göra att jag känt mig totalt osnygg förut. Nu är det ändring på gång så då kör vi på bastu. Kanske man ska slå till på en grill också. Bara för att känna på det fina vädret.

Nu är det dags att röra sig mot jobbet. Hörs nog där för det är en sjukt lugn dag idag. Funderar på att lägga upp "8 fakta om mig". Har tänkt att göra det länge, men med den här ångest veckan har det inte riktigt blivit så.

Kommentarer
Postat av: anna - live my life.

Tack :D

Vad ska du hitta på i helgen?

Kram!

2009-05-15 @ 10:08:16
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0