Trött, ont och ångest i vågor.

God förmiddag.
Här är läget så där, som kanske rubriken talat om redan. Är fantastiskt trött igen. Hade ju en släng av det förra veckan. Men nu är det så att jag vaknar varje natt för att katt-fan får något ryck vid fyratiden. Sen när jag väl fått henne att sluta så kan jag inte somna om. Och om jag inte får ordentligt med sömn blir jag helt knäpp. Har fått en ordentlig släng av mensvärk också. Vilket inte gör hela saken bättre. Det är inte ens meningen att jag ska ha mens den här veckan. Jäkla hormoner, hate you!


Ångesten kommer och går. Just nu är det värre. Kom in på en ny tankebana imorse och blev nojig igen. Och då har jag inte ens lyssnat på någon musik idag. Om man inte räknar "Fem myror är fler än fyra elefanter" som går i bandspelaren just nu. Det måste nog nästan vara den enda jag kan lyssna på utan blir förstörd.

Det är så mycket jag vill säga.
Så lite som kan göras.

Jag vet att min blogg är väldigt negativ just nu. Men det här är min terapi, måste få ur mig skiten någonstans. Imorgon ska jag i alla fall gå och träffa Jenny. Det var allför länge sedan vi sågs. Saknar henne som en tok. Då kan jag få hjälp att prata av mig. Så kanske jag mår bättre på torsdag. Jag kan inte fejka. Om mitt liv är skit så blir det skit här.

Här är jag idag. Iklädd all min ångest.

  


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det är din blogg gumman, ventilera hur mycket du vill!



och det gör mig glad att du gillar de nya skisserna!

massa kram!

2009-05-12 @ 20:37:20
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0